AsyazeynebinAnnesi Habibe08 ben kizimda Sma , Bebelac, Aptamil Kulandim hicbirinden memnun olmadim aptamil Gaz Yapti , Ama similac oyle degil Kendi kendine cikariyor gogsune yasladiginda , ayrica kilosu da çok çok iyiydi kizimin ve prematüre bebekti
Sibellaa Habibe08 hipp probiyotikli olan ve humana ama humananın 2 numarasında şeker var 1 numarası gayet iyi
AsyazeynebinAnnesi Ben similactann cok memnun kaldim kullananlara sordum onlarda oyle cogu kisi cok memnundu
AsyazeynebinAnnesi Doktorumuzada sordum Similac Gaz yapmaz Kilo aliminida duzenler sisirmez bebegi dedi
Damla33 AsyazeynebinAnnesi bnde sma kullaniodm doktor demisti cok gaz yapti 2 gun once similac aldim gazi gayet iyi cikariyo suan memnunum birazda kilo aldirirsa iyi olur erken dogdu zayif biraz
AsyazeynebinAnnesi Damla33 en iyi mama Similac ya Ben bi tek Similactan memnun kaldim digerlerini hic begenmedim , Hem kilosu da iyiydi
Sibelbyl Firuze kabız yapıyor Nestlenin ürünü diye güvenip almıştım bebeğimiz kakasını yapana kadar kıvranıp durdu
Damla33 AsyazeynebinAnnesi ins bizede iyi gelir suan iyi yani severek iciyo gazida kendi cikariyo ikiniyo bazende dieri kadar deil
Tuba444 Habibe08 yanlış biliyosunuz düzeltmek isterken sizde yanlış söylüyormuş hip ayrı bi marka golden goat ayrı ayrıca golden goat keçi sütlü bi mama
Firuze Sibelbyl ben sma ile başladım kaka sorunu olmadı mamaya başlamadan önce daha küçücükken kakasını yapamadı bir dönem sonra düzeldi mamaya başladık etkilemedi sonra hipp aldım en organik o dediler diye Allaaahhh nerden aldım çocuğu kabız yaptı yavrum yeni kendine geldi sma ya geri döndüm
Ladyofdark Mamalar her bebekte çok fark ediyor aptamille başladım mama kullanmaya içeriği şekerli olduğu için hipp e geçtim 1 hafta boyunca yediğini hep kustu 2 gündür yine aptamil veriyorum kusması %80 azaldı 🙏🏻
Deletedmom143 Habibe08 sma çok fazla gaz yapmadı ama 2. Ay kontrolümüzde doktor kilosu sınırda dedi 😔 yani kilo aldırdığını düşünmüyorum bizde bugün aptamil e geçtik
Habibe08 Deletedmom143 aptamil cok gaz yapiyo bizde bende degistirmeyi dusunuyorum ya similac yada evolvia almayi dusunuyorum ama similac daha agir basiyo suan doktorlardan onu oneriyomus cok yorum okudum ve fiyati digerlerine gore daha uygun