asocialmom canim benimkide istahsiz bir bebeksi anne sutu alıyor emmesi.azdi biberon emzik ögerek alıyordu simdi 4.5.aylik hic almiyo gece uykuda emiyo ama onun disinda gunduz cok.nadir bende eklediği zman siranga ile veriyorum eskiden 30 veriyosun her hafta 5 cc fazlalasdirdim suan 60 uç öğün veriyorum az emerse artik ek.gidaya kadar böyle devam insallh ek gidada sorun yasamam