Günaydın kızlar 🌸 Umarım hepiniz iyisinizdir. Dün bir karar verdim artık kilomdan rahatsız olmaya başladım. Eşime de dün beni gaza getir 2.5-3 ayda 70 kg’a düşücem dedim 70’e düşünce sonra da 60 dedim 😁 Aslında eşim gerek yok verme diyor ama ben kendim sinir olmaya başladım iyice hiç beğenmiyorum kendimi 🙁 Güncel kilom da 82. 9 aylık bir oğlum var emziriyorum ama ek gıdadayız zaten gayet iyi yiyor. Beni bir de sizler motive edebilir misiniz gaza getirin iradem düşük bir insanım çünkü 😁🤦🏻♀️ Ama bu sefer yapıcam ya böyle olması gerekiyor çünkü 😏