Zezz Adaveannesii fizyolojik serum doktormu oneriyo bende orti aspirotor aldim bi kez denedim 16 gunluk anneyim tikalimi diye deneyim dedim agzimla cektim bisey cikmadi..ama serum vs dokmedim burnuna
Adaveannesii Zezz dökmeden çıkmıyor canım başta bende öyle yapıyordum ama yanlış yapmışım serum sıkıp 2dk sonra çekiyorum çıkıyor baya
Adaveannesii Zezz evet alın bende 15 günlükken kullanmaya başladım zaten eczanede yenidoğan burun damlası derseniz verir 3.5 aylığız hala kullanıyoruz bitmedi baya çıkıyor içinden