Mercimekkoftesi Günaydın hanımlar. Bebeğimin burnu aşırı tıkanıyor. Manuel olan burun pompalarından aldım ama asla memnun değilim. Önerebileceğiniz elektrikli, çekimi güçlü bi aspiratör var mı?
Adaveannesii Mercimekkoftesi ben otri bebe kullanmıyorum önce fizyolojik serum sonra çekiyorum gayet de güzel çıkıyor
ipekmom Mercimekkoftesi canım aspire etmek sinüslerde ödem oluşturuyor tavsiye etmem. Doktorlar tavsiye etmiyor. Benim bebeğiminde sürekli tıkanıyor. Odayı nemlendir mutlaka düzenli olarak serum fizyolojik ile temizle. Açılmıyorsa da burnunda yapısal bi sorun olabilir. Çok da sıkma kendini. Düzelecek İnş 😘
66ays Mercimekkoftesi bebeğiniz yenidoğan falansa onları kullanmayın kılcal damara zarar veriyormuş fizyolojik serum sıkıp temizliyorum.
Zezz Adaveannesii fizyolojik serum doktormu oneriyo bende orti aspirotor aldim bi kez denedim 16 gunluk anneyim tikalimi diye deneyim dedim agzimla cektim bisey cikmadi..ama serum vs dokmedim burnuna
mihrosum Bosa para harcama canın Dr zaten asla ıonermıyor. Bende otrı bebe kullanıyorum. Grip oldugunda kullandım o zaman bile Dr kullanma bırak burnu aksın dedi
Mercimekkoftesi mihrosum ya evet doktorlar önermiyorlar ama bebeğim daha iki aylık ve burnu aşırı tıkanıyor nefes alamıyor. Mecbur bi şekilde temizlemek zorundayım 🤷🏻♀️
Ogulcan Mercimekkoftesi valla al çok rahat edersin titreşimli gibi olduğu için oyun sanıyor oğlum 😂😂😂
Mercimekkoftesi ipekmom ayy hadi yaa 🤦🏻♀️ Uyurken falan nefes alamıyor tıkanıyor nefessiz kalıp uyanıyor korkuyorum bende, dedim temizleyim iyice yoksa bişey olacak çocuğa. Serum fizyolojik kullanıyorum da yetmiyor gibi geliyor bana 🤦🏻♀️
Sevkiye Bugun doktora goturdm oglum 8 aylık grip olmus bana otri bebe ve serum fizyolojik al dedi bnde kullanmadm daha