Sedaerolx aman sakın diyeyim. Ben yaptım o hatayı. Bir de bezinde kırmızılık vardı 2 doktora götürdüm biri yetersiz beslenme dedi. Meğer kız bebeklerde anne hormonundan dolayı olabilirmiş. Sadece bir bezde olmak kaidesiyle. Hemen kendimi yedim bitirdim sütüm yetmiyor diye bi mama verdim bi sağdım verdim. Çocuk aç gibi davrandığında özellikle sağdım baktım 60 cc. Bir yandan da diyorum ki bu çocuk madem aç niye içeride bu sütü bırakıyor 😫 Tabi ki sonunda meme reddi başladı emzirme Danışmanına gittim. Meğer süt yetmiyor gibi bir şey yokmuş. Hala bebeğim gaz sancısı geldiğinde aç gibi davranıyor ama kilo alımı ve çişli bezleri iyi. Onlar refleks olarak acı çektiklerinde, korktuklarında herhangi bir sebeple emmek istiyorlar. Çünkü tek bildikleri şey emmek. Lüzumsuz yere mama vermekten kaçınmak gerek. Sonra çok zor oluyor