Çevrenizdekiler maalesef cahil. Dünyadan haberleri yok. Bebeğin de bi birey olduğunu, mideden ibaret olmadığını bilmiyolar. Oysaki yeni doğmuş bebekler korkar, sıkılır, huzursuz olur ve huzuru annelerinde ararlar. Bezlerini kontrol edin. Doktor kontrolünde kilo alımına bakmadan da çevrenizin lafı yüzünden mamaya başlamayın sütünüz varsa. Üzülen siz olursunuz, olan bebeğinize olur. Sütü kesilen, meme reddi yaşayan kim varsa hikaye hep aynı maalesef.