İNDÜKSYONLU ocak satışlarında özel tencere muhabbeti oluyor Tabanı mıknatıs tutmayan tencere ve tavaları indüksiyonlu ocakla kullanamazsınız. Bu yönü dışında indüksiyonlu ocak çok daha kullanışlı. Çünkü sadece tencerenin tabanını ısıtıyor, yemek taşarsa yanmıyor.
Vitroseramik ocakların ısınması biraz zaman alır, ve ısındıktan sonra da artık ısı kalır. Tecrübe ettikten sonra rahat kullanabilrisiniz bence. Yani belirli bir alışma süresi var. Yemek pişirmesi hızlıdır, çünkü değişik güçte ısı veren gözleri vardır. Doğru kullanımda hızlıca pişirebilrisiniz. Sadece ilk açtığınızda ısınmasını beklemeniz gerekecek biraz.
4 yıllık evliyim vitroserAmik kullanıyorum siyah renk ister istemez ciziliyor önleyebilirim diyen yanılır. Şuan da beyazını daha persembe günü sipariş verdim deneyimleyecgim ama beyaZ daha az kusurları gösteriyormus yani inşallah.