Ben kiradayim tuttuğum evde vardı ve kullanıyorum, ilk zamanlar çok zorlandım kaçta pisirecem numaralar var çünkü, sonra alıştım ama kesinlikle doğalgazlı bir ocağa göre daha geç pişiriyor ve her ölçüdeki kabı koyamiyorsun yanma riski oluyor, bir de elektrikler gidince hiçbir şekilde yemek felan yapamiyirsun, artilarina gelecek olursak kesinlikle çok pratik temizliği felan sırf onun için kendi evime elektrikli alabilirim, bir de belki bu söylediğim ekşi ozellikler kullandığım marka ile de alakalı olabilir, Kumtel marka, belki iyi özelliği olan vardır tabiki, bilmem yardımcı olabildim mi ama 😁