Tortilla_ Otta Benim de kız. Arkadaşımin bebeği erkek aramızda 17 gün var. Onun oğlu da zayıf ama çocuk aşırı hareketli. Yeme içmesi de normal ama çocuk kilo almıyor. Üzülmeyin lütfen. Şuan kızımda da iştahsızlık var ve memlekete gidince düzeni kaçtı. Muhtemelen zayıfladı da. Sağlığı yerinde ya çok şükür
Poyrazegeannesi Kan degerleri normale dönse rahatlarım çünkü bizim ki aşırı hareketli kilo tutmaması da normal diyprum bazen bide ben de eşimd3 zayıf minyonuz 10 aylıkkende yürüdü temelli zayıfladı 6 aylıkken 6.800 dü kilosu 15 buçuk aylık oldu 8 buçukda kaldı kilosu ama dediğim gibi degerleri normale dönse rahatlıcam
Balkupummm Rumeysa34 Benim oglumda oyle cok uzuluyorum ama saglikli olsun onemli olan o diyorum hic bisey yemiyor az bisey zorla corba kati gida hic yemiyor tahlil falanda yaptiricam bakalim vitaminleri nasil 🤷
Mircan Otta en son 12 aylıkken baktılar canım kilo 9 buçuk boy 81 kilo olarak zayıf biraz ama yemiyor doğru düzgün kız bebeğim şuan 14 aylık ama kilo aldığını sanmıyorum belki boyu uzamistir eşimde bende zayıf uzun boyluyuz size çekmiş dediler
Baharuras-21 Poyrazegeannesi cnm merhaba bebeğim 15 aylık 7 buçuk kilo çok az yiyor mamayı içmiyor düzeldimi bebeğiniz demire mi baktırmak gerek düzgüm bir doktor da bulamadım sağlıklı çok şükür ama çok çok zayıf sınırın Altında dediler
Poyrazegeannesi Baharuras-21 işte biizmkininde kilo alımı durdu doktora gittik kan aldı demirine baktı depoları düşük dedi 3 ay düzenli kan şurubu kullancaz bidaha kan alıcaz dedi demir eksikliğinden dogru kilo alamaz dedi iştahı olmaz çok uyur halsiz olur çok sık hasta olur dedi ama bizimkinin kilo dışında başka sıkıntısı olmadı bence sizde mutlaka bir doktora gidin içiniz rahatlasın hi olmasa böyle kend kendine düşün daha zor
Bentabijii Hic uzulme 29 Aylık oğlum 12,5 kg yediklerini saysam inanmazsın 5 öğün dolu yer hem boy hem kg sorunumuz var 90 cm.Boyu uzuyorsa takmayın kafanıza en önemlisi boy ve kafa çevresi. Önceleri benim oğlumda yemezdi bir süre sonra düzene giriyor.
Eleftra_ Otta önemli olan doktorun ne dediği canım. Sen etrafın dediğine bakma. 16 aylık oğlum. 12 kilo 85 cm suan
Otta Eleftra_ işte doktorda zayıf dedi kan takviye ilacı alıyoruz suan, 12 kilo iyi maşallah, 9 kilo zayıf ne yazık ki kızım, ne yapsam yediremiyorum
Eleftra_ Otta ins. tunalihayat diye bir anne var o bonibon gibi takviye paylaşmışyı iştah acıcı ve herkes memnundu deneyenler. Ona bi bakın isterseniz
Eleftra_ Otta kendi. Oynayarak yemek istiyor olabilirmi. Bırakın önüne. Ben karşısınada cizgifilm açıyorum dagıtarak yiyor. Ama dönem dönem diğişiyo ve cokk secici bizimkide
Otta Eleftra_ ne yazık ki kendisi hiç yemiyor zaten kaşık falan tutabiliyor hep kendisinin yemesini bekliyorum ya da biraz ben yedirip ona bırakıyorum ama aldığı bi kaşık bende 2 3 kaşık yedirebiliyorum bi bakayım dediğiniz yere , teşekkür ederim .