Bursa1628 Otta nedir boy ve kilosu sağlığı yerindeyse üzülmeyin benim de oğlum zayıf güzel besliyorum ama almıyor ablamın kızı var 20 aylık doğru düzgün bir şey yemiyor annesini emiyor maşAllah kilosu yerinde her çocuk farklı
Gocicim Otta kac kilo ve boyu ne kadar ki benmki cok iri ama aile iri ondan .. 88 cm suanda 16 bucuk aylik kilosu da 14 yakin ama bu yapisal yani caninizi sikmayin gerekli seleri yediriosanuz sebzesi meyvesi yogurdu uc ana ogunu tahili bakliyati eti tavugu baligi almamasi yapisaldir bazi cocuklar bole ama yemio diosaniz da ona bisi diemem bazi cocuklar keyif almiolar yemek yemekten
sonsuz17 Otta Kızım 1 ay sonra 2 yaşına girecek 10 kilo boyu da tam olarak bilmiyorum 85 olabilir Ben de sıkıldım artık laf duymaktan ben hiç kan tahlili falan da yaptırmadım Bugün gideceğim Bir Çocuk doktoruna
Tortilla_ 16 aylıkken 11 kilo 80 cm idi. Ama zayıfladı gibi şuan iştahı yok. 18 aylık olacağız 1 haftaya
Otta Tortilla_ maşallah oğlusunuza , umarım benim kızımda kilo alır her gelen zayıf bıktım artık inanın duymaktan bu lafları
Poyrazegeannesi Oğlum 15+10aylık kilosu 9 3 ay önc3e demire bakıldı demr baglama vs falana yani depolar düşük çıktı kilo alamamasının nedeni dedi doktor 3 ay düzenli demir şurubu kullandık şimdi ekimde bi daha gdicez kan için sizde bir doktora danışın bence
Otta Poyrazegeannesi bizde de Demir değerleri düşğk çıktı çok değil dedi doktor ama takviye edici bir kan ilacı daha yazdı
Baharuras-21 Poyrazegeannesi cnm merhaba bebeğim 15 aylık 7 buçuk kilo çok az yiyor mamayı içmiyor düzeldimi bebeğiniz demire mi baktırmak gerek düzgüm bir doktor da bulamadım sağlıklı çok şükür ama çok çok zayıf sınırın Altında dediler
Otta Gocicim elimden geleni yapıyorum ücretsiz izne çıktım kendim ilgilenmek için , ama ne yapsam yedirtmiyorum yemek 16 ayı geçti 9 kilo 100 dü en son boyu da 77 78 bandında
Tortilla_ Otta Benim de kız. Arkadaşımin bebeği erkek aramızda 17 gün var. Onun oğlu da zayıf ama çocuk aşırı hareketli. Yeme içmesi de normal ama çocuk kilo almıyor. Üzülmeyin lütfen. Şuan kızımda da iştahsızlık var ve memlekete gidince düzeni kaçtı. Muhtemelen zayıfladı da. Sağlığı yerinde ya çok şükür
Balkupummm sonsuz17 Benim oglumda 20 aylik 10.500 kilo banada zayif geliyor hic bisey yemiyor kac aydir bu kiloda almiyor bi turlu bende tahlil yaptirmayi dusunuyorum belki vitamin degeri dusuktur ilaca falan baslarsa alir diye dusunuyorum saglik olsunda en onemlisi o tabikide
Gorkeminannesiii Otta kaç kiloki benim oglan 1 yaş aşısında 9.800 çıktı hemşire az kilosu demişti ☹️ şimdi bide yürüyor iyice zayıfladı yaa çıldırcam az kaldı
Rumeysa34 Balkupummm aynı bizim gibi oğlum 21 aylık 10.800 çok üzülüyorum artık kemikleri geliyor elime 🤧
tubist Otta oglum 20 aylik boyu 81 cm, kilosu 11.400 gr. ama bizim de boy sorunumuz var işte. boyu epey kısa. sagligi onemli guzel yemek yiyip kilo almiyosa hic uzulmeyin. ama yemek yemiyorsa da zaten elinizden geleni yapiyorsunuzdur kimi cocuk yemiyor asla.
BalkizimBaloglum2 19 aylik olucak 9 bucuk kilo istahsiz eskiden yerdi kilo almazdı aşırı hareketli şimdi yemiyor azı dişleri çıkıyor neyapalim ben durumu kabullendim artik saglik olsun
Balkupummm Rumeysa34 Benim oglumda oyle cok uzuluyorum ama saglikli olsun onemli olan o diyorum hic bisey yemiyor az bisey zorla corba kati gida hic yemiyor tahlil falanda yaptiricam bakalim vitaminleri nasil 🤷
Twinsmomee 17 aylık kizlarım geçen ay biri 14.5 biri 13.5 kg çıktı boylarını bilmiyorum, bazen güzel yiyorlar bazen istahsizlar erken doğdukları için kiloları düşüktü sık sık besledim hep halada öyle devam ediyor