Bulutiko bende yırtıkda vardı keside doğumum 1,5 gün sürdü sancım yani çok canım yandı sürekli alttan muayene ediyorlar açılmam 6 cm de kaldı suni sancı verdiler bagıra çagıra doğum yaptım ki agrı eşiğim yüksek dayanıklıyım normalde ama artık dayanamıyordum travma oldu doğum benim için elle kontrolleri mahvetti zaten doğum yaptığım gün taburcu olmak istiyordum gelirde alttan tekrar bakarlar diye bi nevi kaçmak istiyordum ordan🤣