Hanımlar bugün tam 40 gün oldu doğum yapalı 40 ımızı çıkardık çok şükür.Henüz kontrole gitmedim kendim için bugun son dikişimde düştü.Acaba kontrole gitmediğim için sıkıntı olabilir mi? Siz gittiniz mi ? Sıkıntı oldu mu sonrası veya bi ilaç krem veriliyor mu baktığımda sıkıntı görmedim ben acı kanama vs yok