Bursa1628 benimkide çok kg li değil aslinda , zayıflıkla alakası varmı bilmiyorum hiç,ama ek gıdada bende zorlanıyorum oturamadığı için ,hatta oturuyor olsa blw ye başlayacağım ,kucağımda oturtuyorum bazen baş tarafini yükseltip yattığı yerden yediyorum bazen puset te duruma göre değişiyor 🌚