havana1 Gamzesizgamze Ekşi tatlı meselesi gibi…Alakası yok bence kızım var ve hep belimde ince bi sızı oldu doğumuda öyle anladım kasık ağrım hiç olmadı sadece bel ağrısı 🤷🏻♀️