Kızlar oğlum 10 aylik ve sezeryan yaptım…ilk hamilelihimdeki gibi sigaradan tıksiniyorum yine midem bulanıyor ve gün içinde ögürüyorum …yine turkkahvesine sardım 4 fincan içtim canım çekti bugun ilk hamilelihimdeki gibi….isin kötüsü adet olmadim ..cok korkuyorum başa cikmamaktan korkuyorum çünkü oğlu daha 10 aylık 😔😔 yarın sabah ilk iş test alacagim bana dua edin ne olur
.. acaba oğlu kızı 10 12 aylık olupta tekrar hamile kalam varmı