Bilgemayse MinikTospa Ben de sezaryen oldum doktorum bir 6 ay daha hamile sanacak vücut kendini dedi🤷🏻♀️40 im çıktı adet oldum 2 ay bu ay olmadım 🤷🏻♀️düzenli adet olmuyor sanırım emziren annelerde👍🏻
MinikTospa Rabiazulal 😂 aynı şeyleri yaşıyoruz. Korkunun ecele faydası yok demişler. Görcez bakalım 😊
Rabiazulal MinikTospa aman Allah büyük verdiyse vardır bi hayrı vermediysede sonra versin bna şöyle kızım üç yaşındayken felan😊sadece çoook etken daha vücudum toparlanmadı bnm korkum o
MinikTospa Rabiazulal Haklısın ne zaman hazır hissedersen kendini o zaman olur inşallah 😊 Ben ikinci çocuk için hiç hazır olacağımı sanmıyorum. Yine Allah bilirde kendime güvenemiyorum.
Rabiazulal MinikTospa bnm fındık uslu bni çok yormuyo ilerleyen zamanlar ne olur bilemem de ondan cesaret alıyorum bende 😊 yoksa gurbette tek başıma iki çocuk çoook zor
Krtlmy MinikTospa, 1 yıla kadar olmaman normal ama regl olmuyosun diye hamile kalınmaz diye bişey yok hiç regl olmadan hamilr kalan var yani korunmanı aksatma
MinikTospa Rabiazulal Benim kızımda öyle maşallah Allah nazarlardan saklasın dediğiniz gibi bende yalnız bakıyorum kızıma her an destek olabilecek kimsemde yok o yüzden korkularım