bebekzeynep Nefes_Erva ayy çok güzel bir fikir kızım içinde hediye yapsam diyrdum bunu onun için kullanacağım çok teşekkür ederim 😍
Deletedmom_59 bebekzeynep https://ty.gl/nl9hcjxi09 canım benim esime aldığım braun bt 7040 olarak geçiyor. Gayet yeterli. Yalnız eger esin sıfır yani sinek kaydi traş oluyorsa bu makina sıfır almıyor. Kirli şeklinde birakiyor. Esim cok seviyor makinesini. Pandemi döneminde saclarini falan hep bununla kestim. Gercekten cok kaliteli.
bebekzeynep Deletedmom_59 yaa kullanışlı birşey desene o zaman ama sinek kaydı oluyor her gün malesef makinaların öyle temiz alanı var mı peki canm
trn-mom55 bebekzeynep parfüm alabilirsin, çiçek sepetinden yenilebilir çiçeklerden söyleyebilirsin farklılık olur özelikle doğum günü için olanlar var
elifineylulu bebekzeynep https://www.ciceksepeti.com/kisiye-ozel-kanvas-tablo-baba-kcm81279094 Canım ben bundan almıştım doğum gününde çok sevmisti fikir olarak bakabilirsin
Gari_de_Gari bebekzeynep benim eşimin de 20 Eylül.Hafif şişme yelek sipariş ettim bakalım.Evlilik yıl dönümümüzde isim ve güzel söz yazılı cüzdan almıştım ☺️
bebekzeynep Gari_de_Gari 😊ne güzel kurtulmuşsunz derdinden bende şişme yelek düşündüm ama beğenir mi bilemedim ya
Gari_de_Gari bebekzeynep siz az çok tarzına bilirsiniz.Ona göre bakın benşm eşimin istediği model vardı geçenlerde bir mağazada denemişti fakat bedenini bulamamıştık😅
elifineylulu bebekzeynep var canım çok büyük de değil küçük de değil benim komodinimin üstünde duruyor
trn-mom55 bebekzeynep hayır keklerden buket tarzı bonnyfood olarak geçiyor. Çiçeksepeti uygulamasını indir arama kısmına yaz çok beğeneceksin
GiybetReis bebekzeynep uniformalı bi işi varsa üniforması dısında bişi giyemez ki zaten. Siz normal sivil hayatı içinde bakabilirsiniz. O zaman alacak daha fazla seçeneğiniz olur😊