Aselaliemirimm123 Minikprensannesi benim kızımda kilolu bi bebekti şimdi 4 yasında 1 yasından sonra kilo alımı yavaşladı şimdi 4 yasında 16 kilo o da kardeşi gibi kilolu bi bebekti sonra yavaşlıyor kilo alımı
Minikprensannesi Aselaliemirimm123 ben hep anne sütü almışım çok kılolu bi bebekmişim sonra endokrınde troıd oldugu anlaşılmış ondanmış o kadat kılo bazen kılo hormonol sebeplerden olabılıyor o yüzden önlem amaçlı götürmek lazım diye düşünüyorum
Aselaliemirimm123 2mmom teşekkür ederim İnanın özellikle yedigim bişe yok hani Doğumdan önce ne yiyorsam onları tüketiyorum ama tahin helvasını eskiye göre daha fazla tüketiyorum 😀
Aselaliemirimm123 Sarenuray üzülmeyin lütfen sağlığı yerinde olsun yeter bence özellikle yeşimim bişe yok ama tahin helvasını eskisine göre çok fazla tüketiyorum İnan’ın öyle günler geliyor ki bende de damla sut olmuyor ama tekrar tekrar yemek yiyerek artırıyorum