Zelisblt Tosbiklerinannesi saçımı aşağıdan topuz yapıyorum bi düğüne bi yere gidersem üstüne küçük bir kıvırcık toka takıyorum, norml bir yere gideceksm direk bone takıyorum.
Melek_annesi_06 Tosbiklerinannesi topuz yapmıyorum en güzeli canım boneyi bağladıktan sonra saçımdaki tokayı çıkarıp bonenin içine katıyorum saçlarımı sonra gevşek olmasın diye çengelli iğneyle sabitliyorum😉😊