trn-mom55 Melegim1 net bir görüş yok ama net emzirilmez Ddiye de bir şey yok. Benal kötü hissediyordum kendimi bu ruh halim de çocuğuma yansıyacaktı bir de annem yanındayken boyattım boyattım daha da boyatamam diye boyatmış bulundum
Nesrincente BediaBerenCnkl ilk aylar oluyor sonra gögus terbiye oluyo dıyolar yani bebek emdıgı kadar gelıyor süt gecer bence Bi sure sonra