BediaBerenCnkl Üç aylık kızım var emziriyorum sürekli olarak hatta elimle bile sagiyorum ama her saat başı tişört değisiyorum bez koyuyorum ondan da geçiyor ne yapmalıyım ?
Deletedmom0099 BediaBerenCnkl benimde sütüm çok akardı ama pedden sızdığını görmedim. bence markasını değiştirin
kadayifdolmasi BediaBerenCnkl Lansinoh göğüs pedi tavsiye ederim. Diğer markalara göre çok kullanışlı.
Minigimm1 BediaBerenCnkl sütün çoksa engel olamıyor hiç bir göğüs peki kendimden biliyorum hepsini denedim akıyor canim azalana kadar yapicak bir şey yok 🤭
Klymeneninatlasi BediaBerenCnkl göğüs pedi wee kullanıyorum ben memnunum eczanelerde var ☺️ Göğüs ucu falan belli etmiyor ebebek markasına göre daha kaliteli bence ☺️
Cihangiriinannesii BediaBerenCnkl Sütü toplayan kalkanlar var hem sütte boşa gitmemiş olur onun dışında yapacak bir şey yok 😊
trn-mom55 BediaBerenCnkl maşallah de öncelikle, anne sütü saklama poşetlerine sağ koy üstlerine tatihlerini yaz işin olduğunda kullanırsın inan lazım olacak. Ben saç boyatacaktım ama sağılı sütüm yoktu mama verdim
Asyabebek1 BediaBerenCnkl tam iki aylık kızım var, sütum çok az. Sütümun artması için ne önerirsiniz? Siz neler yiyip iciyorsunuz
Oguuu26 Göğüs pedi kullan canım bez akıtır tabi. Ben e bebekten alıyorum baby me ultra ince jelli göğüs pedi diye geçiyo
DaisyMom BediaBerenCnkl bi fikrim yok keşke boyle sorunum olaydi cozum bulaydim sana 🙈 masAllah diyeyim 🧿
Leylaalp BediaBerenCnkl göğüs pedi kullanabilirsiniz akması sizi rahatsız ediyorsa sütünüz fazla ise bir iki yudum nescafe için süt azaltma özelliği vardır fazla tüketmeyin
Aysegulsvg BediaBerenCnkl gereksiz sağım sütü artırır ben philips avent gögüs pedi kullanıyorum hiç sızdırmadı südyene yapısık zaten kaymıyo da