watermelonlove Ruveydaa98 lc Disney ürünleri çok güzel desenleri ama çok pahalı ya sezon sonu indirimleri var gelecek yaza alsak güzel uygun fiyatlı ama yaz gelince de bedenleri tutmazsa elde patlar 🤣
Ruveydaa98 watermelonlove ben ilerki ay almıyorum bittikçe alıyorum çünküü kızım doğmadan bir dolap dizdim ama sor kaç tanesini giydi sayıldır hepsi 😂
Ruveydaa98 Duyulurum ya aslında lcw den memnundum daha yeni kış sezonu girince çok pahalanmış hm de pahalı geldi bana aslında normal ama önceki aldıklarıma göre mi düşünüyorum bilmem🤣
Esmablt Ruveydaa98 ever sorma dün gittim ne kadar pahalı bende e bebekten alıyorum genelde bizde birde kuzenlerim cocukları buyudu onlar hep ayırır onları alıp giydiriyoum bizde bu genetik kuzenler arası kıyafetler dolasır temiz giydiriyoruz dısarı cıkarsak o zaman yeni aldıklarımı giydiriyoum civil bebe var birde trendyol dan da alıyorum daha uygun oluyor bence
Ruveydaa98 Esmablt benimde abimin karısı yengem verir kızımla kızı arasında 1 yaş oğlumla oğlu arasında brş ay olucak şanslıyım o yüzden o bana ben ona öyle idare ettik😂
Ruveydaa98 haziranin25i bende öyleydim ama e bebekte bulamadım lcw da pahalı geldi çünkü baya alıcam altı yedi takım geçen senekiler hiç olmuyor 😔
Vanilya Deletedmom0099 çok teşekkür ederim canım. Bazılarının altı sanırım ince tayt.H& M den de aldım ben. İncecik tayt yani. Yaz akşamı giyilecek tarzda. Çok irdelemeden alırım genelde. Ama artık akıllandım. Çok teşekkür ederim. Güzel günlerde kullansın kuzun inşallah
Deletedmom0099 Vanilya evet 1 tanesi öyle ama diğerleri gayet kalın sweat kumaşından. görsellerinde anlaşılıyor ona göre alırsınız 😊 teşekküf ederimm 😊
elmalikurabiye Ruveydaa98 civil in kaliplari tam. pamuklu kiyafetleri guzel. polyesterlilerden uzak durmak kaydiyla civili de seviyorum
Mytinyson Sadece online hmden alışverişini yapıyorum. Aldığım her şeyi severek giydiriyorum ☺️ Kumaşları çok güzel, kalıpları biraz büyük ama
DalisMom Ruveydaa98 disarda kullandiklarimi butiklerden veya hmden aliyorum genelde.. evde giyiceklerini aziz bebeden aliyorum, urunler harika bedenler tam, fiyatlar uygun, cesit cok, bence bir bakin derim
Ruveydaa98 DalisMom instagram sitesi mi o çünkü dün e bebekte de aziz bebenin ürünleri vardı aldım bir kaç parça
Mucizem_0809 Ruveydaa98 ben çoğu kıyafetini enucuzbebekmarket.com var ordan aldım alıyorum kıyafetleri genelde büyük giydirdiğim için pek sorun yaşamıyorum 😃
Minikkusuumm ElaZeyAras evet bende şimdi fark ettim e bebek uygulamasından 600 tl lik alışveriş yaptim 300 tl ödedim