Deletedmom_109 Ruveydaa98 h&m den alıyorum pahalı ama uzun süre kullanıyorum geçen kış aldıklarımı büyük almıştım bu senede giyer. Sweatshirtleri bodyleri tutumları bu sene giyer
F-Betul GoGirl bg store Bunu duymamışım, bir de carters var güzel. Ama sene genel olarak çeşit bulamadım ben mont bakıyorum resmen yok beğendiklerimin bedeni yok anlamadım 🤷🏻♀️
Vanilya Deletedmom0099 çok teşekkür ederim canım. Bazılarının altı sanırım ince tayt.H& M den de aldım ben. İncecik tayt yani. Yaz akşamı giyilecek tarzda. Çok irdelemeden alırım genelde. Ama artık akıllandım. Çok teşekkür ederim. Güzel günlerde kullansın kuzun inşallah
Leylaozel Ruveydaa98 Civilden gayet kaliteli ürünleri teslimi de iyi ve hızlı geliyor fiyatlarda uyguna bulabileceğiniz şeyler var
Duyulurum Ruveydaa98 ben lcwden önceki sezondan uzun mevsimlik birkaç bir şey aldım indirimde. Yoksa elimi süremem hiçbir şeye. Havalar biraz soğuyunca onları yelekle falan giydirmeyi düşünüyorum. Çok çok soğuyunca da bakicaz artık. Hm ve kotondan alıyordum ben. Hmden bebekken aldım büyüyünce hiç nasip olmadı. Koton da hiç yeni farkli bir şey çıkarmiyor ve ürünlerinin kalitesi ortanın altında. Giydiriliyor evet ama daha iyisi olabilir diyorsun. Bunlar dışında yaşadığım yerdeki yerel bebek mağazalarından alıyorum özellikle acil lazım olunca
Ruveydaa98 Duyulurum ya aslında lcw den memnundum daha yeni kış sezonu girince çok pahalanmış hm de pahalı geldi bana aslında normal ama önceki aldıklarıma göre mi düşünüyorum bilmem🤣
GoGirl F-Betul mont her zaman bg storedan alirim ozellikle mart ayinda yuzde 50 indirim oluyor bir sonraki sene icin alinabilir.carters de evet guzel
Winnithepooh Hanimlar kış için kalin pijama takımı e bebek ve başka mark alt pojamalar var post acmisti. Denk gelmeyen mustur belki ihtyac duyan olur örneğin baby corner 12 18 ay uyumlu bh takim 23 tl den satıyorum düşünen varsa İçi polar alt sadece 10 tl 15. Aya kadr giyiliyor
F-Betul GoGirl Bakayım ben de mont bulamadım bir tane beğendim aşırı pahalı birkaç gün bekleyip indirime girmezse mecbur onu alacağım.
fitmommy Ruveydaa98 instada bebecimo sayfasından aldım bu yaz kıyafet hep bir beden büyük aldım tam oldu oğluma. Oğlum tombik biraz da 😂 kumaşı kaliteli ve uygun. Önü sıralı büyük düğmeli kısa tulumları mesela 16 liraya almıştım
Ruveydaa98 haziranin25i bende öyleydim ama e bebekte bulamadım lcw da pahalı geldi çünkü baya alıcam altı yedi takım geçen senekiler hiç olmuyor 😔
Pandaliii Ruveydaa98 canım trendyol ebebeğe baksana fiyatlar indirimli ayrıca 100 tl üzerine %20 de indirim oluyor. Ben aldım 8 parça 150 tl ödedim
Minikkusuumm ElaZeyAras evet bende şimdi fark ettim e bebek uygulamasından 600 tl lik alışveriş yaptim 300 tl ödedim