Benim kızım da öyleydi ama geçiyor emin olun. Meme reddi yaşadık çok. O anlarda sağıp çay kaşığıyla içirdim. Uyumadıgında da slinge koydum dolaştım uyuttum en azndan işiniz olursa bir yandan da yapabilirsiniz. Bitince rahat edeceksiniz. Ben 6. Aydan sonra baya bi rahatladım. Size de moral olsun :)