minikturta
Gerçekten çok zor şeyler yaşamışsın. Çok şükür şuan da yanında bebeğin. 🙏🙏 Allah hepimizin yardımcısı olsun sabırlar versin. Aslında ben bu kadar takıntılı değildim ama etrafımdaki büyüklerim senin bebeğin neden bu kadar ağlıyor, hiç susmuyor, açmı, üstün yetmiyor mu dedikçe bende bu duruma geldim en sonunda kendi evime kaçtım bir süredir tek bakıyorum, her ne kader zor olsada 😔