Edalikuzusu Derinsu34 benim bebeğimde öyleydi doymuyor mu diye düşündüm ama sütüm vardı yani sağdığım sütü veriyordum doyduğuna emin olmak için yine ağlıyordu . Aşırı gazlıydı ağlama saatleri yaklaştıkça içim daralıyordu YouTubeden Orhan Osman kolik müzikleri açıyordum yüksek sesle o biraz iyi geliyordu fön sesi falan . Çok şükür ikinci ayda düzeldi 🙏
Saziyersin Derinsu34 benim bebeğim de 2 aylik ama bizde 40 çıktığında ayni şekilde başladık hala oyleyiz yaklaşık 2 haftadan beri aksam 8 de bir başlıyor ağlamaya uyuuasoya kadar sanki cani yanıyor gibi ama.kolik olduğu için mis
Neslihanbew Derinsu34 birimde 37 günlük herhün aynı saatlerde uyumuyor ve ağlıyor gaz sancısı dedi doktor bekliyrum 3 ay bitsin diye
Arastryk21 BirAlparslanAnnesi evet 3 buçuk aylığız ve akşam ezanından sonra 11re kadr ağlıyor bebeğim atak dönemi galiba ve hiç bir şeyi yoken
Derinsu34 40 günlük ve hergün akşam 6 da başlıyor gece 12 ye kadar ağlıyor. Uyuyor 10 dk da bir kalkıp ağlıyor. Ne yaptıysak olmadı hep devam ediyor. Dayanamıyorum ağlamasına 😭😭
BirAlparslanAnnesi Derinsu34 kolik olabilir doymuyo olabilir ama özellikle aynı saatlerde başlıyorsa huysuzlugu kolik büyük ihtimalle..masaj yapın gaz damlsı kullanın mutlaka
Sgma Derinsu34 Bizde dün öyleydik tüm gün ağladı 42 günlüğüz. Uyumuyorda sürekli ıkınıyor yarın doktora götüreceğiz
Eelcinn Derinsu34 30 günlüğüz bizim de akşam 6-7 gibi başlıyor. Sabaha kadar ara ara ağlıyor. Aynı saatlerde başlaması çok ilginç gerçekten.
Neslihan-28 Derinsu34 kabızlık varmı Kakası cıvık mı Bezi katlayınca yapış yapış oluyomu ishal Mi Benim kızımda 4 -5 saat aralıkla ağlardı uyuturdum 15 dk sonra ağlardı sinir oluyordum saatlerce salla yine uyansın .İnek sütü dokunuyormuş bağırsaklarına sancı yapıyormuş ağlıyordu sürekli .
BirAlparslanAnnesi Eelcinn kolik bebeklerin en büyük özelliği genellikle akşam saatlerinde be hepte aynı saatlerde ağlamaya başlıyo olması
Derinsu34 Gaz damlası kullanıyorum, karnınıda mutlaka doyuruyorum ama nafile ne zaman geçecek bu durum. Daha önce başına gelen var mı ?
BirAlparslanAnnesi Derinsu34 kolikse eğer 4 aydan sonra hafifliyo ve zamanla geçiyor loş ortamda tutun çok ışıklı ortamda bulundurmayın fön makünesi yada elektrikli süpürge sakinleşyiriyo
Eelcinn BirAlparslanAnnesi bunu bilmiyordum teşekkür ederim. Aslında gaz damlası da kullanıyoruz ama yok olmuyor.
Eelcinn Derinsu34 bizimde 11. gün başladı. Neye uğradığımı şaşırdım tabi aklıma gaz gelmedi çok korkmuştum. O gün onu soyup karnıma ten tene temasla sakinleştirebilmiştim. Gaz damlası kullanıyor musunuz ?
Derinsu34 Edalikuzusu inşallah bizim kızda düzelir. Çok zoruma gidiyordu ağlamaları o ağlamaya başlayınca bende ağlıyorum 😒😒
BirAlparslanAnnesi Eelcinn malesef bir süre bu şekilde olabiliyor 4.ayda hafifliyo ve geçiyo merak etmeyin
BirAlparslanAnnesi Eelcinn çok iyi anlıyorum seni benim oğlumda ağır kolikti mahvolmuştum ama geçti çok şükür geçiyor o günler sonrada gülerek hatırlıyoruz ne ağlıyordu ya sanki dövmüşüz gibi falan diyoruz😂
Nessli Ayni şekil benim bebeğimde 15gunluk ve 10dkya 5dkya bir ağlıyor sıkıntı gaz sancısımı bilemiyoruz
Derinsu34 Nessli doktor bize gaz sancısı dedi. Gazını çıkarıyoruz sürekli hem ben hem babası. Damlada kullanmaya başladık ama oda net çözüm değilmiş geçer dedi ama doktor. Kimsem olmadığı için zorlanıyorum.
Derinsu34 BirAlparslanAnnesi babası eve bir geliyor iki sokak öteden kızımın sesi geliyor diye ama ne yapayım elimden birşey gelmiyor. Sizin ne zaman geçmişti 😒😒