Nesli178 3 aylıkken başladım ise ve sadece anne sütü alıyordu biberon tutmuyordu sütümü sagdim her sabah, cay kaşığı ile besledi bakıcı , biberon alıyorsa işiniz daha kolay ve ek gıdaya da başlar 6 aydan sonra zaten, ilk zamanlar anlamıyordu gittigimi 9 aydan sonra peşime ağlamaya başladı ama mecbur arkamda bırakıp gidiyorum