Nesli178 henüz ben de başlamadım ama 1 ay içinde başlayacağım. Kızım 16 aylık, normalde 5 ay daha izin hakkım var fakat başlamam gerekiyor. Kreşe vereceğim kızımı, eltimin kreşi var. Haftada 2 gün oryantasyona götürüyorum alışsın diye. Ama sanki alıştı gibi beni pek aramıyor orda iken. Yine de zorlanacağımı düşünüyorum. Sizin daha çok ufak belki tecrübeli anneler vardır yardımcı olurlar. ☺️🌼