Mervenur-- diğer konulara hiç girmeyim ama. Ben doğumdan önce hep 2 3 çocuğum olsun isterdim. Doğumdan sonra 1 tane yeter daha istemiyorum dedim. Eşimde hep ileride düşünürüz unuturuz zor günlerini falan dedi ille 2. Çocuk istersen ileride, bana Fransızca bilen dadı tut kalmalı yoksa doğurmam demiştim 😂 (niye fransızca bilmiyorum ama dadı deyince aklıma hep matmazel geliyor) 😂