Kendimce kafamda çevirip duruyorum. Zorlandığım şeylerden yola çıkarak bir yardımcı abla ve doula ile doğum olursa tekrar bebeğim olsun isterim. ( Böyle düşündüğüm için en olmaz şekilde hamile kalacagima eminim ama ispatlayamam 😂)
Neyse.
Sizin de var mı yeni bebek sartlariniz ve nerelerde zorlandıniz en çok , kimler neler yaptı da sütünüzü kesti ? Bla bla…
Muhabbet postudur