Defnosumveben canim ilac verdiler iste kan idrar tahlili aldilar sonuclar temiz cikti cok sukur ama ilaclar fayda etmiyor kizimda hic alisik olmadigimiz hareketlerde gozlemledik gece boyunca atesten ne yaptigini sasirdi kizim kendini ordan oraya atmaya basladi yatakta bi anda kalkiyo bi anda gozunu acip guluyo falan sonra dedik bu boyle olmucak yatismi yapiyolar ne yapiyosalar yapsinlar diye gittik tekrar hastaneye doktor igne yaptirdi igneylede gecmezse ates getirin tekrar yatis vercez dedi azonce geldik cok sukur eve dustu suan 37.3 tu azonce baktigimda sizede cok gecmis olsun ya sizin bebisin atesi kac suan?