3MelekAnnesi3 şöyle bir zarar geliyor, ilerde çocuklarda alışkanlık yapıyor uyanmak bu sefer. Sürekli uyanıyor gece süt içmeye. Sarılık riski geçtikten sonra uyandırma gece uykusuna da ihtiyacı var demişti bizim doktorumuz. Hatta ben şekeri düşermiş vs dediğimde nerden uyduruyorsunuz bunları ne şekeri düşmesi diye azarladı beni. 🤦🏼♀️