Bebeğim 3 aylık premature doğdu kuvezde yattı tam o eve çıktı ben yattım hastanede. O dönemde sağarak verdim. Eve gelince burdaki taktikler işe yaradı emdi. Ama ne olduysa bi anda almadı memeyi. Dilinin ucuyla kontrol edip almıyor. Bende sağımı bıraktım ağlamaktan. Şimdi tekrar sağım denemek istiyorum ama bi kaç damla geliyor artar mı?