Butterflyy3 Oznur_0708 merhaba bu gaz damlasi dolapta mi saklanmasi gerekiyor ben oyle duydum dışarda durmuştu bi sure sonra duyunca kullanip kullanmamak arasında kaldim icinde canli mikroorganizmalar varmış dışarda durmuşsa cok atın dediler bana
FistikliLokumum Oznur_0708 merhaba bu nedir uyku damlası mı gaz damlası mı acaba gecr uykularıyla basımız dertte de
Kizannesiasli18 Eczacı bize de 3 damla demişti canım doktora söylediğimde 3 damla fayda etmeyeceğini 5 damla kullanın demişti
adrmz54 Oznur_0708 bize 1 aylık itibarı ile verdi doktorumuz günde 1 kez 5 damla dedi..3 aylık olduk hâlâ kullanıyoruz
Oznur_0708 adrmz54 canım gaz sorunu yaşıyorsan kullanman normal bende kullandım baya şuan 6 aylık sab simblex kullanıyorum bitince artık kullanmayı bırakcam