Oznur_0708 ya bu damladan herkes çok memnun bi bize mi yaramadı anlamadım ki. Doktor bize de 5 damla dedi. 2 gün verdim, sancı derdimiz hiç yokken 2 gün kolik krizlerine girdi. 3. Gün vermedim her şey gayet normal. 22 günlüğüz. Çok şükür gaz sancısı çok çekmiyoruz. Ama neden böyle bende bilmiyorum.