Canım en önemlisi su ve dinlenme. Günde en az iki litre su içmen gerekiyor. Ama süt sadece sudan oluşmuyor. Doyurucu olması için bunu yağlandırman gerekiyor, bunun için de yumurta yemelisin en ucuz yolu bu besin, fındık ceviz badem kuru incir gibi kuru yemişlerde sütü çok güzel yağlandırıyor. Benim bebeğim süt alerjik 4 aylıkken çıktı ortaya. 4 buçuk aydır sütümün çok ve yağlanması için yapabildiğim iki şey var(benim faydasını gördüğüm). Günde 3 litre su ve gün içinde ceviz fındık incir badem tüketmek. Emzirirken ya da emzirdikten sonra kötü olursan, şekeri az komposto(gün kurusu , kuru üzüm,kayısı), veya tahin helvası yiyebilirsin. Komposto ve tahin de güzel süt yapıyor. Ayrıca stresten uzak durmaya çalış, bebişin uyudukça sende uyumaya çalış, vücudunu dinlendir. Biz kadınlar herşeye yetişip , her işte mükemmel olmak istiyoruz ama hem mükemmel bir anne , hem mükemmel bir ev kadını, hem mükemmel bir iş kadını olamayız. Şuan en önemlisi evladın. Mükemmel olamayız belki ama mükemmel olmak için çabalayan bir anne olmak yeterli. Çaban boşa gitmez merak etme. Bebişinle sana bol emişmeler😘