Bircocukannesi_ ya zaten iki bebek de şuan karnında canlı olan bebeğin ciğerlerinin gelişmesini bekliyorlar sonra sezeryanla alacaklar ölen bebeği aile mezarlıgına defnedecegiz yeri belli olsun hem büyüyünce kardeşi de bilsin ikizi olduğunu kardeşinin mezarına gitsin gelsin diye düşündüler