agacsizkoala Ben arkadaşımı suçlamıyorum , eleştiriyorum . Çünkü eşi öğretiyor kendisi de söyledi kızım bunları babasından öğreniyor diye.Kendisi de kızını uyarmiyor o yaptığın yanlış diye ,ben bunu eleştiriyorum işte.sizinki gibi başka yerden görüp yapıyor olsa asla birşey diyemem