Bir insan neden çocuğunu şiddet eğilimli yetiştirir,neden ona vurup kırmayı öğretir gerçekten aklım almıyor.Daha güzel , faydalı şeyler öğretmek varken. Arkadaşımın kızı 21 aylık kızım da 25 aylık bu kaçtır aynı şeyi yaşıyorum ,aniden ya tokat atıyor , ya birşey fırlatıyor kızıma , kızımda asla şiddete dair birşey görmedi ve bilmez. Sadece kızıma karşı değil herkese aynı şeyi yapıyor kızı, parkta 10 yaşındaki kızın saçını avucla yoldu.Bebek neticede asla ona birşey diyemem .Hata onun o kötü davranışı öğreten anne babasında.Aslinda arkadaşımı eleştirmek değil maksadım,onu sadece örnek olarak veriyorum.Cunku çevrede bu tarz örnekler o kadar çok ki .Ne yapayım bende mi kızıma vurmayı öğreteyim,böyle durumlar karşısında? Gözümden sakındıgım yavruma başkasının çocuğunun zarar vermesine tahammül edemiyorum .(yakında taşınıcaz , arkadaşımla görüşmeyecegiz) Ben kızıma kendini savunmasını korumasını nasıl ögretebilirim lütfen bir akıl verin😕