Gzmbzks benim bebeğim 5 aylık bugün aynı belirtilerle götürdük ateş yok antibiyotik başladı, ciğere inmemiş şanslısınız dedi burnunu temizliyoruz biz de yine aynı şekilde bi de fumast diye bi ilaç daha verdi uyku da yapıyor emmeye bile uyanmadı ben aldım emziriyorum su an susuz kalmasın diye, şimdi ben de kuşkuya düştüm çok mu ilaç oldu diye, prospan da kullanıyoruz bi de çünkü