Gzmbzks enjektörle sık dık burnunu temizleyin. Burun tıkslıtsa ağızdan nefes slıyordur. Buda onh rahatsız edip uyandırıyordur.. koltuk altından ölçüyseniz, 38 e kadar ateşi var sayılmaz. Kulak içinden ölçtüyseniz, 38 buçuğa kadar ayeşi var sayılmaz. Tabancayla ölçüm yapmıyorsunuzdur zaten.dediğim hibi her uyandığında burnunu enjektörle temizleyin muhakkak.benim kızım 3 aylıkken nezle olmuştu.saat başı enjektörle burnuna sıkıp temizliyordum.hiç uyku da problem yaratmadı o yüzden çok şükür.yoksa işim çok zordu.ben her gün en 1 en fazla 2 kere temizliyorum. Normal günlerinde.