eylusko_ öncelikle iyi ki doğurdun iyi ki anne oldun sevgili güzel anne:)ben de sezeryanla dogum yaptım ve tıpkı senın gıbı acılar içinde kıvranıyordum,yürümek zaten işkence de yatakta put gıbı uzanıyordum dönmek kalkmaya calısmak cok zordu wcye bıle oturmak bu gunler bıraz zor gecıyor.dikişim oyle agrıyordu kı bebegimi emizrmekte zorlanıyordum kucagıma alınca baskı oluyordu.aglaya aglaya emzirdim yürüdüm ama gecıyor merak etme kımı bır haftada kımı ıkı haftada gecırıyor.dusa girmekten korkma gir oyle bı rahatlatıyor kı senı tabı doktorun aksini soylemedıyse.Hergun oncekınden acısız gecıyor gun gectıkce anlayacaksın dedıgımı🥰gecmıs olsun saglıkla atlatın bu süreci