eylusko_ öncelikle geçmiş olsun sağlıkla büyütün bebeğinizi🥰 stres yapmayın bol bol yürüyün ve nescafe için doktor ağrı kesici yazmıştır onu için kabız olmamaya dikkat edin moralinizi yüksek tutup sık sık yürürseniz çok çabuk iyileşirsiniz benim 3,gün azalmıştı ağrım 6. Gün bebeğimi sağlık ocağına götürecek kadar çok iyiyidim 10 günde tamamen geçmişti ağrılarım dedigim gibi bol bol yürüyün ve çok ağrınız varsa ağrı kesici alın eziyet etmeyin kendinize