Esrvl Sdtyldrmklkn ben arnica mila trend kullanıyorum çok memnunum hem çekişi güzel hem sessiz. Fiyatı da uygun
oblt Sdtyldrmklkn 2 yıldır arnica tesla premium kullanıyorum çok memnunum hacmi de 3 lt öyle hemen dolmuyor iyi oluyor.