Arnica tesla premium kullanıyorum 3 seneye yakındır kullanıyorum. Çekişinden çok memnunum ilk zamanlar alışma aşaması olduğu için süpürge başlığının tekerini kırmıştım 😀 filtresini yıkıyorum ama ben 6 ayda bir de değiştiriyorum. Henüz taş gibi tabi 3 sene olduğu için daha iyi modeller vardır illa ki bu dik süpürgeleri çok öneriyorlar onları bir araştırın isterseniz daha kolaylık oluyordur