zeyzeyinannesi Bizde perşembe yaptırdık aşıdan m o bilmiyor um kızım hiç bu kadar ağlamamıştı uykusunda ağlıyrr emzirirken ağlıyor sonra yine gülüyo falan ama böyle çok ağladığı gözünden yaş geldiği olmamıştı sürekli üst üste diğer aşılar da sorun yaşamamıştık ama