Sdnrst Yarın 6 inci ay aşısı olucaz beni neler bekliyor bilmiyorum 4 uncu ayda çok fena geçmişti 3 gün hatırlamak bile istemiyorum bu aşı beni korkutuyor yaptıranlar neler yasadiniz her çocuk aynı olmaz ama gene de merak ediyorum siz nasıl gecirdiniz 🤗?
Bisaniye Sdnrst üç gün önce yaptırdık çok şükür bi sıkıntı yaşamadık hatta aşıdan 5-6 saat sonra Ankara’dan İstanbul’a gittik
Emell Sdnrst 4 gün önce yaptırdık çok şükür bir sıkıntı yaşamadık fakat ben ilkindedir aynısını yapmıştım açıdan sonra eve geldiğimizde paranox fitil veriyorum çok şükür sorunsuz geçiyor
RRR Sdnrst bizimde dördüncü ay aşısı çok fenaydı bacaklarını kaldıramadı ateşlendi bende çok korktum altıncı ay aşısında ama hiç korktugum gibi olmadı çok az ateşlendi başka hiç etkilemedi
Sdnrst Emell ben 4 uncu ayında calpol vermiştim yarım çay kaşığı ateslendiginde üstünü çıkarmıştım ama cok zor geçti inşallah bu aşı öyle geçmez
Mihrimahimmmm Sdnrst elhamdülillah iyi geçmişti bizim bende çok korkmuştum çok ateşi çıkarsa fitil verin rahatlar insallahj
hlyeylul Sdnrst 4 gün önce yaptırdık ağızdan verilen ateş yapar dedi ama kızımda yapmadı her çocuk farklıdır lütfen aşıya gitmeden önce ateş düşürücü vermeyin hem aşıya olan direncini kırar hem de sonrasında ateşi çıkmazsa boş yere ilaç yüklemesi yapmış oluyorsunuz
Mom981 Sdnrst canım benim ilk iki aşısı çok kötü ateş yapmıştı . Ama 6. Ay aşısında hiç ateşi olmadı. Bağışıklık kazanıyorlar sanırım git gide. İçini ferah tut bende çok korkuyordum ama çok şükür bişi olmadı☺️