3 ay 10 günlükken yaptırdık rotanın birinci dozunu. 5. Ayda 2. Dozu olacak. Hemşireyim , rotalı çocuklar geldiğinde hep yatırırlardı. İshal kusma ateş olduğundan sıvı kayıplarıda çok olduğundan damarlarıda zor bulunurdu, içim giderdi. Hatta bize bile bulaştığı oluyodu. Ondan hiç düşünmeden yaptırdım. Doktorumuz menenjit aşısınıda 12. Ayda yaptırmamızı tavsiye etti bizde öyle yapıcaz artık