Mom8763 onlar için çok zor bir durum aslında, düşünsenize yepyeni bir yer, dilini bilmiyorsun, konuşmak yok, sadece ağlıyorsun, etrafında bir takım insan, sen ağladıkça biri çıkartıp meme veriyor ağzına, biri sırtına vuruyor, biri uyu diye sallıyor. Etrafta yepyeni bir sürü şey, duyguların var, ruhun var ama anlayamıyorsun. Bebek olmak zor olmalı. İlk 4 ay düzen beklemeyin dedi bir uyku eğitmeni. Bugünlerin tadını çıkart diyorlar ama uykusuzluk çok zor. Uyku olmayınca benim sinirlerim bozuluyor. İnşallah geçer bu günler